At our best behavior

Hittat en svart väska.

Kategori: Nytt i garderoben

Har ju varit i behov av en svart väska, snyggare än den plastiga jag har och som går att bära på armen. Hatar att ha väskan på axeln eftersom den glider ner HELA tiden.
Hittade en på Zara idag. Lagom stor med kort handtag, i "sprucket läder", fast i nåt fuskmaterial såklart. Den kostade bara 299 kr, men var helt ok. Ser nästan lite vintage ut. Har inte alls ekonomin nu för att köpa nån dyring-väska, så den här duger bra. Och eftersom jag klippte mig gratis tyckte jag att jag kunde få köpa den. Men den hamnar på oktober-shopping-budgeten. Det är ju den 1:a imorgon. ; )

Update: Inser att jag uttrycker mig luddigt. Den plastiga går alltså inte att bära på armen, det är den nya som ska kunna gå att bära på armen.
Och jag köpte den igår. Bara en dag innan det verkligen var ok att handla på oktoberbudgeten...

KOMMENTARER:

  • Brita säger:
    2005-10-01 | 17:30:45
    Bloggadress: http://oldirtybrita.blogspot.com

    När du säger "plastig" känner jag mig tvungen att tipsa om Carin Westers snygg-snygga axelväska i nån prasslig svart japanplast (?) med vita band. Ser ut som läder och är ett must-have.

  • Tilda säger:
    2005-10-01 | 18:50:48
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Tack för must-have tipset! Antagligen no-no i butgeten dock.

Kommentera inlägget här: