At our best behavior

Mode-TV

Kategori: Mode

  Ganska bra tv-kväll idag!
                     hm3

På TV3 kl. 22.30 Höstens mode: Världens största modeshow. Dokumentär filmad bakom kulisserna på HM's visning i Central Park.

Kan vara intressant. Jag har en DVD som innehåller intervjuer med de båda stylisterna Lori Goldstein och Bill Mullen, designchef Margareta van der Bosch (som pratar knasrolig engelsk dialekt) och hela visningen. Hoppas att dokumentären innehåller lite annat material.

Och så kan man ju alltid klämma ett SATC-avsnitt, visas precis innan, kl. 22.00 i samma kanal. 

Update: Jaa, den var ju ganska intressant ju. Lite wow, vi är så bra, men det är ju självklart när de själva ligger bakom produktionen vilket jag antar de gör. Och dom är ju rätt bra, så okej då!
Men vad oväntat Mona Johannesson pratade, så hade jag inte tänkt mig att hon skulle låta, (visste inte att jag tänkt på det alls men)  trodde hon skulle vara mera "samlad" liksom.

KOMMENTARER:

  • Dea / The makeupartist säger:
    2005-09-06 | 10:55:22

    Såg också vsm. Måste säga att jag tänkte exakt samma sak om Mona J. Fjorton år all over again :) OCH jag klämde SATC- avsnittet innan hihi!

  • Solange säger:
    2005-09-10 | 03:01:57

    Fast Mona är ju bara 17, så...

    Här kan ni lyssna till en intervju med Mona:
    http://www.sr.se/cgi-bin/jonkoping/program/index.asp?ProgramID=2281

Kommentera inlägget här: