At our best behavior

Trend: knappar

Kategori: Mode

Under besöket på H&M idag stod det klart exakt hur stor trend KNAPPAR är just nu. På armband och halsband i alla former sitter dom.
Jag har ett par multifärgade örhängen bestående bara av olika små knappar. Fick dem av en kompis från London som gjorde sådana själv och sålde i några små butiker, i maj förra året. De är lite tunga men jag måste nog använda dem nån dag.
Dessutom är många koftor begåvade med stooora knappar. Jag ska nog besöka en sybehörsaffär och se om jag hittar några roliga knappar, för att piffa till en gammal kofta. Har en vit som nog skulle bli glad av en re-make.

KOMMENTARER:

  • sofie säger:
    2005-09-27 | 09:37:34

    jag gillar din blogg enormt. kul att läsa, och du har med bra kommentarer och intressanta grejer!
    hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
    verkar göra många mysiga saker ihop! ( :
    letar just nu också efter en del möbler i mörk trä. tycker det är stilrent och ger en mysig känsla!
    Lycka till med allt!
    - sofie

  • Tilda säger:
    2005-09-27 | 22:41:50
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Gud vad glad jag blir! Tack.
    Vi har varit tillsammans i 7 år (den 24:e oktober). Sjukt länge, jag vet. Tycker egentligen att vi träffades "för tidigt". Träffades när vi jobbade på hotell i england, åkte direkt efter gymnasiet. Men vi har liksom växt tillsammans, inte växt isär.
    Nu har vi bott ihop i 4,5 år. Jag trivs med att vara sambo och verkligen dela mitt liv med någon/honom.
    (blablabla)

  • sofie säger:
    2005-09-28 | 10:13:04

    det låter ju verkligen helt underbart! !
    grattis i efterskott! låter som en jättemysig dag ju! (fyller år två dagar efter mig. tss ) och att planera in träffar o evenemang med kompisar är jättebra, jag ska snart träffa mina o planera in massa kul i höst o vinter!
    ha det bra!

Kommentera inlägget här: