At our best behavior

Dagens val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

23226-420Mönstrad klänning från Oasis köpt i höstas. Här kan man se mönstret bättre.
Bruna superanvändbara koftan från Zara
Blå strumpbyxor, H&M
Ljusblå stövlar, Tretorn.  Mycket bra presspresent.

Det regnade imorse, och lite sen. Men stövlar kändes lite overkill ändå.

Stressade hela dagen. Var på extrajobbet på kontor tidigt. Hållt högt tempo där och sen kastat i mig försenad lunch innan jag joggade till bussen. Bara för att när jag skulle byta till tunnelbanan på väg till det jag stressat för att hinna med, inse att det är imorgon...

Men då hann jag gå på stan och fixa allt sånt som jag skjutit upp istället. Typ köpa trådrullar, såna där tandtrådsprylar mm. NEJ. Kom på precis att jag glömde en sak. Jaja. Får göra imorgon.




KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2006-08-04 | 18:46:00

    Vilka fina stövlar. Var är de köpta ?
    Har du någon bättre bild på dem...såna vill jag oxo ha... !

    Mvh Malin

Kommentera inlägget här: