At our best behavior

Daryl K

Kategori: Mode

23226-36423226-366Daryl K är ett nytt namn för mig. Men helt nytt är inte märket. På hemsidan kan man se två kollektioner bakåt. Vår/sommar-kollektionen känns lite svajig. Två snygga klänningar (nummer 01 och 06) och inte så mycket mera roligt.

Men kommande kollektion för höst/vinter innehåller mera godbitar! Förstås en hel del i...grått, men även i andra snygga färger som på klänningen till vänster. Jag gillar att den är slapp men ändå ihopsamlad i armslut, midja och vid knäna. Enkel men ändå inte.















KOMMENTARER:

  • fruitcocktail säger:
    2006-05-03 | 22:27:22
    Bloggadress: http://fruitcocktail.webblogg.se

    Du valde verkligen ut två godbitar. Nåt likande skulle jag vilja hitta!

  • Ida säger:
    2006-05-04 | 11:10:57
    Bloggadress: http://luckyem.webblogg.se

    Wow.. snygga tights.. har själv på mig ett par inte helt olika svarta glansiga tights just nu. Skulle gärna ha fler.!! snyggt.

  • Ankan säger:
    2006-05-04 | 12:38:10

    Daryl K har funnits i flera år. Jag har för mig att de ska vara ruggigt bra på byxor. Iallafall var de det tidigare, har inte följt de senaste kollektionerna. Extremt välskurna byxor, vill jag minnas. Men det är ju svårt att se på bilderna ovan...;)

  • Tilda säger:
    2006-05-04 | 13:58:29
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Fruit: Håller med. Vi tjoar om vi hittar!
    Ida: Läckert med glansiga tights. Jag har inte sett så många.
    Ankan: Aha.

Kommentera inlägget här: