At our best behavior

Hänger

Kategori: Jobb

23226-403Många stylister har galler som de gör sina "häng" i. Det har inte jag. Jag kör bokhyllan...
Idag har jag varit och lånat grejer på några presskontor. Plockade inte så jättemycket men ändå är det kläder i hela vardagsrummet. Väntar på ett bud med några plagg till. Har hämtat det andra själv eftersom det bara är för ett test, men det preskontoret låg väldigt off så när de sa att de kunde buda så protesterade inte jag.
Tog en brejk och postade veckans outfits. Hoho, nu kom budet. Då ska jag hänga färdigt!

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2006-05-21 | 01:57:42
    Bloggadress: http://www.emmasgarderob.webblogg.se

    Låter som ett riktigt kul jobb!

  • Linda E säger:
    2006-05-21 | 17:38:52
    Bloggadress: http://www.miranda-ail.com

    Nu har jag pratat med min mor angående skorna! Hon tyckte dom glappade lite lite i början men som hon sa "efter man har dansat lite sväller ju fötterna upp", haha. Hon har dessutom testat dem på finlandsbåt så då är dom nog rejäla =)Inga skavsår på tårna efter en hel kväll med den på. Men sen misstänker jag starkt att min mamma har superfötter som tål typ allt.

  • Tilda säger:
    2006-05-21 | 18:20:10
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Emma: Ja mycket kul att få göra som jag vill ha det, inte behöva tänka hur personen som är assistent åt vill ha det.
    Linda E: Åh tack snälla för att du tagit dig tid att höra med din mamma och berätta för mig. Uppskattar det! Jag har visserligen inte superfötter, men då vet jag att de inte är omöjliga då. Bra, för de är ju så fina!

Kommentera inlägget här: