At our best behavior

Shoppat till Pojkvän

Kategori: Nytt i garderoben

Shoppade lite till Pojkvän också, han var ju bortrest och jobbade. Från Velour blev det som sagt en gråblå kofta. Den har en rolig rand i ryggen, som en maska i tyget.
Sen norpade jag provet på den bruna kofta med vita ränder från Carin Wester som han tittat på innan men tyckt var för dyr. Nu kostade den 550 kr vilket är typ en tredjedel.
Vi tog en vända till på Velour efter Carin Wester och då hittade jag en svart och rödrandig t-shirt för 200 kr. Till den passar de smala svarta hängslena som jag köpte på H&M för 98 kr perfekt. Den kombon har han haft i helgen, med svarta jeans. Cool!

KOMMENTARER:

  • Sofie säger:
    2006-05-29 | 20:03:11
    Bloggadress: http://sofls.blogg.se

    jättesnygga kläder! han måste vara en hunk i dom. ( :

  • Tilda säger:
    2006-05-30 | 11:37:55
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Sofie: Haha. Absolut. Min hunk! Fast hunk låter lite spännigt för mig, och det är han allt annat än...

Kommentera inlägget här: