At our best behavior

Val från häromveckan

Kategori: Val från garderoben

23226-369Det var ett sjå att få mobilen att kopplas upp mot datorn. Men nu så. Skam den som ger sig. Oh, vad jag är glad!!! 

Nu kan ni få se en dagens val från garderoben som jag tog när jag en dag drömde om att kunna lägga upp dem med bild. (Mobilkameran fortfarande inställd på pyttebild, har ändrat det nu.) Lita på att det blir flera!

Här kan även vår fina hallmatta skådas, inköpt second hand för 700 kr. Byrån från Indiska som också syns var desto dyrare...

Shorts, Zara
Linne, H&M
Tröja med en kort och en längre ärm, Fifth avenue shoe repair
Leggings, Lindex
Converse
Svart väska på golvet

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2006-05-08 | 11:33:30

    Kul me bilder igen! :)

  • Tilda säger:
    2006-05-08 | 12:37:25
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Lina: Tycker jag med. Utan att behöva låna kamera och be nån annan maila dem till mig sen. Mycket skönt.

Kommentera inlägget här: