At our best behavior

Helg!

Kategori: Film

Helgen blir kort när man jobbar lördagar. Men igår var en himla trevlig dag i butiken, massa mer eller mindre nära vänner och bekanta var inne. Trevliga pratstunder.

Sen har vi haft filmtajm. Igår kväll såg vi "Sophie Scholl". Otäck. Tänk om jag skulle bli halshuggen för att jag skrev här på min blogg att jag inte gillar Reinfeldt. Men väldigt välspelat. Hon som gjorde huvudrollen, Julia Jentsch, var även med i "De feta åren är förbi" som vi såg för inte så länge sen. Jag kan inte påstå att jag ser mycket tysk film, men de få jag sett har varit mycket bra. Tex "Goodbye Lenin!".

Idag till frukost blev det Lords of Dogtown. Jag önskar att jag kunde åka bräda efter att ha sett den!

Nu kommer Pojkväns familj när som helst. Senare blir det middag i hans systers nya hus. Ska nog premiäranvända nya Rodebjerklänningen!

KOMMENTARER:

  • kerstin säger:
    2006-10-30 | 10:05:21
    Bloggadress: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

    Ja, och även om man inte jobbar så går helgerna grymt fort. Såklart hann jag inte i helgen heller. Men snart kommer jag. PUSS.

  • cherry säger:
    2006-10-30 | 10:32:53
    Bloggadress: http://cherryontherocks.blogspot.com

    hej du, det blir nog ingen lunch i veckan, jag har blivit sjuk typ. men nästa vecka hoppas jag!

  • Ida säger:
    2006-10-30 | 16:00:29
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Kerstin: Hahaha. Tror det när jag ser det :)

    Cherry: Nästa vecka it is then. Hör av dig när du kan. Onsdag - fredag kan jag. Krya på dig!

Kommentera inlägget här: