At our best behavior

Klocka på kedja/Mamma får jag låna?

Kategori: Mode

23226-684Läser hos Hotspot att klocka på kedja är det nya. Får nog hålla med. Jag lånade flera klockor på långa kedjor, fast i silver, till någon plåtning för ett bra tag sen. Då tyckte jag att det var ganska snyggt. Men nu har det mognat hos mig, så jag tycker det är snyggt, snyggt, snyggt!

Vill ha!

Mamma! Visst hade du exakt en sån här när jag var mindre. Har du den kvar? Får jag låna?

För det känns onödigt att köpa ny.


KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2006-10-25 | 11:01:45
    Bloggadress: http://lillaemma.webblogg.se

    Fast allra helst vill jag ha en Marc Jacobs klocka..

  • annaisa säger:
    2006-10-25 | 15:31:02

    jag har en! måste bara leta fram en kedja... det är en sån klocka som man måste dra upp, lite vanskligt innan man gjort det till en vana...

  • Wardrobe-Ida :) säger:
    2006-10-25 | 18:09:57
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/wardrobe

    Emma: Ja de är väldigt fina! Men har det inte gått lite inflation i äpplet på bloggarna?!

    Annaisa: Hehe, bra tips!

  • Emma säger:
    2006-10-25 | 21:03:26
    Bloggadress: http://lillaemma.webblogg.se/

    Jo iof men däremot är det inte alls lika många som har ngn av dem som har bloggat om dem, så man blir nog ganska ensam om sin klocka iaf :)

  • Sophie säger:
    2006-10-25 | 23:13:44
    Bloggadress: http://sophiesfashion.blogg.se

    Tror nog inte att jag kommer vänja mig vid att ha en sådan klocka. Det blir liksom automatiskt att man tittar på armleden!;)

    Mvh Sophie♥
    www.sophisticatedsophie.se

  • kerstin säger:
    2006-10-26 | 09:30:28
    Bloggadress: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

    Åh, vad fint - och jag tror att det skulle passa mig. Gillar inte att ha klocka på handleden...

  • Ninni säger:
    2006-10-26 | 10:27:44

    Jag ska bara leta fram den! Kram

  • erika säger:
    2006-10-26 | 16:08:21

    hello.. om du har vägarna förbi göteborg såg jag en sådan klocka.. billig en i en butik på kungsgatan.
    Mitt emot grand parfymeri..
    jaja..
    hej sålänge =)

  • Ida säger:
    2006-10-26 | 18:18:19
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Emma: Det förstås...

    Sophie: Nej, den blir ju mest som smycke.

    Kerstin: Det är en vana att ha klocka på armen. Jag var en sån som alltid alltid hade klocka, men sen gick mitt armband sönder på en resa i Burma och då köpte jag ingen ny. Sen hade jag inte klocka på flera år... men nu har jag köpt en, en stor sak, den har jag när jag inte glömmer bort att ta på den på morgonen, vilket sker då och då :)

    Ninni: Oh please find it. Den ligger säkert i nån av alla dom där jag-lägger-prylen-här-så-länge-burkarna :) Kramis.

    Erika: Inga planer på att åka till götet den närmaste tiden, men tack för tipset ändå!

  • Ylva säger:
    2006-10-29 | 09:51:12

    Min mamma hade en sån när jag var liten och jag har alltid hatat att ha klocka på armen. Folk klagar jämt på att jag inte har klocka men nu ska de få! Jag köpte min på tradera för 200 spänn. Jättefin, uppvridbar och håller tiden. Aj lavv it ^^

Kommentera inlägget här: