At our best behavior

Semesterplanerna

Kategori: Personligt

Ryanair är dumma. Skulle helt plötsligt landa på en flygplats 15 mil väst om en bokade. 10 timmar senare. Nu är den flighten avbokad. Och den andra delresan ombokad till att åka från Göteborg till rätt flygplats istället. 906 kr extra... plus tåg till göteborg... plus en hotellnatt där... Men fortfarande mycket billigare än med något annat bolag. Sjukt.

Surfat runt och tittat på typ hur många B&B som helst. Säkert 40 stycken. Några stycken passerade vårt smala nålsöga... Och så ska bil bokas också. Det är ju bara en månad kvar precis idag. Tjo!

KOMMENTARER:

  • Bitten säger:
    2007-04-18 | 16:08:23

    Hotell behöver ni inte boka i Göteborg . Det finns rätt strandnära om ni vill.

  • sofie säger:
    2007-04-19 | 07:59:54
    Bloggadress: http://sofls.blogg.se

    oh, underbart med resplaner! jag måste nog planera in ngt snart, som jag kan se fram emot! (:

  • Emma säger:
    2007-04-19 | 21:45:14
    Bloggadress: http://www.emmasgarderob.webblogg.se

    Det lär vara värt det när ni väl är framme! Så mysigt att planera och dagdrömma om semester ;)

  • Minna säger:
    2007-04-20 | 11:05:59
    Bloggadress: http://www.minnert.blogspot.com

    nu har jag också skaffat ett sånt där statistikverktyg för att se allt som händer på bloggen. nu kan jag också se allt! jag är helt statistikkåt nu.
    men jag måste säga att du är inne lite för lite...

    (ps, det sista var ett skämt, jag har ingen koll på det, utan jag tyckte bara att det var kul att skriva)

  • Ida säger:
    2007-04-20 | 12:06:52

    Bitten: Vi kom med tåg 22.17 och skulle med en buss 07.15... Men nu är lpanerna ändrade igen... Tack ändå!
    Sofie: ja man måste ha något att längta till :)
    Emma: Så sant! Det är super. Nu när jag äntligen krånglat färdigt. Nu ska vi bestämma boende, det är det bästa.
    Minna: Hahaha. Visst är det skojigt?! Nyhetens behag lägger sig dock... nu kollar jag bara kanske varannan dag, inte flera varje dag som i början :D

Kommentera inlägget här: