At our best behavior

Shoppat

Kategori: Nytt i garderoben

Den här kategorin är verkligen inte välanvänd längre. Borde väl byta namn på min blogg... Kanske "MIN (B)LOGG" kan funka?!?

23226-945

Igår handlade jag en till oversizad luvtröja från herravdelningen på H&M. (Hmm, har nog inte visat den andra förresten, den är grå med blå kasettband, och jag har använt den rätt mycket, men kanske mest som slappartröja iofs.) Den här har allt man kan tänkas vilja ha: Ballt tryck, limefärgat foder i luvan, dragkedja och fickor. 249 pix. Som jag betalade med bonuscheckar, sweet.


23226-944

Och så laddade jag upp med en gäng pocketböcker... Väldigt blandad kompott :) Lite roligt, lite ytligt, lite smart.
Måste läsa gratistidningarna på tåget på morgonen så alla böckerna inte är utlästa till semestern.

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2007-04-27 | 18:28:00
    Bloggadress: http://www.fashiontropiken.tjejsajten.se

    Jag vill också läsa min vän leonard, freys först bok var så bra, så nu väntar jag med spänning att boken ska komma till mej från bibban :)! Kramis

  • Cecilia säger:
    2007-04-28 | 01:53:03
    Bloggadress: http://cillenl.webblogg.se

    Tröjan ser ju jättemysig ut:)

  • Anna Krimskrams säger:
    2007-04-28 | 09:04:49
    Bloggadress: http://krimskrams.webblogg.se/

    Snyggsnygg hood - tyvärr är Linköpings HM urdåligt. Grrr...

  • Smartasmia säger:
    2007-04-28 | 11:53:17
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com

    Jättefin hoodie där:-) Och en massa godisböcker därtill! Tack för igår förresten - och sorry för att jag var en tröttis-Smartasmia....!

  • Ida säger:
    2007-04-28 | 12:28:49

    Lisa: Han på pocketshop sa att den här var lika bra som den första!!!
    Cecilia: Det är den. Och i fredags vra jag glad att jag köpt den för det blev riktigt kallt att sitta ute i bara kofta framåt kvällen.
    Anna Krimskrams: När jag bodde i Motala tyckte jag att H&M i Linköping var jättebra... Nu skulle jag förmodligen inte tycka det längre :)
    Smartasmia: Tack. Tack själv, hoppas du fick en skön och vilsam kväll. KRAM!!!

Kommentera inlägget här: