At our best behavior

Toppenfest

Kategori: Personligt

Igår var det partaj! Började på Grand Hotel. I Cadierbaren. Eller karriärbaren. Många kostymer var det. Tror det var första gången jag var på Grand. Väldigt flott måste jag säga. Kändes nästan lite kolonialt. En drink kostade 134 kr, ett glas vin gick loss på en hundring. (Och det var långt från den bästa rosa pantern jag druckit!)
Fick flashbacks från ett besök på flotta Hotel Le Royal i Phnom Phen. Det kändes som samma långa kast faktiskt. Från fiskarbrallor och grusgator och 3dollarnattenhotell till Elephant bar med uniformt klädda servitörer. Eller från Söder och Converse till Cadierbaren med kostymklädda servitörer.

Men det var inte det här som inlägget skulle handla om. Utan Modettes lyckade releasefest!
Det var så himla bra stämning. På såna där tillställningar brukar det vara rätt så stelt, minst sagt. Men inte igår. Kan nog ha varit för att man kände så många på hejhejstadie eller mera. Det var verkligen sådär kul och trevligt som alla bloggat att det var! Jag hade en toppenkväll. Och mina nya skor hade en ännu bättre kväll :) Jag tog aldrig nån outfitbild att posta här, men tror att den skymtar i bakgrunden hos Fröken Sötsur, och skorna finns att beskåda lite varstans. Buffén var bra, och goodiebagen helt ok, inte värd den hets som byggdes upp (främst av mig :)) men ändå en goodiebag liksom. Jag fick förövrigt den näst sista. Så sena var vi. Men det betydde också att ganska många blev utan.

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2007-04-13 | 12:08:17

    behöll du skorna???? ooohh

  • Ida säger:
    2007-04-13 | 12:29:30
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    ninni: Yep. Daniel ska ju ha en bärbar dator... tyckte det var en bra deal :)

  • Minna säger:
    2007-04-13 | 12:35:44
    Bloggadress: http://www.minnert.blogspot.com

    En goodiebag är en goodiebag är en goodiebag...

    ;P

    jag måste nog börja skriva lite mode så att jag också blir bjudenpå sånna där flådiga tillställningar... eller, nä, är det inte så det funkar! Hahah!

    kram o ha det gott!

  • Mia säger:
    2007-04-13 | 13:45:19
    Bloggadress: http://mite.blogg.se

    Du var snygger så! Låter som en trevlig tillställning!

  • Ida säger:
    2007-04-13 | 18:22:25

    Minna: Precis min tanke :) Hahaha. KRAM.

  • Ida säger:
    2007-04-13 | 18:23:28

    Skumt det är, jag ser inte alla kommnetarer med en gång...

    Mia: Tack söta. Det var en kalaskväll!

  • MiaShopping säger:
    2007-04-13 | 19:08:17
    Bloggadress: http://www.miashopping.com/blog/

    Jag fattar inte hur jag kunde missa dina underbara skor?!?!

  • Emma säger:
    2007-04-13 | 19:16:44
    Bloggadress: http://lillaemma.webblogg.se/

    Jag visste inte att du hade köpt dem, lite avis blev jag allt när jag såg dem på alla mingelbilder igår, himla fina är dem iaf :)

  • Ida säger:
    2007-04-14 | 11:24:50

    Mia: Ja hur kunde du :) Ärligt så såg jag nog inte dina skor heller... Men don't worry. De där skorna kommer nog användas en hel del i sommmar!!! Ingen kommer ha missat dem i augusti :)

    Emma: Nej de var dem jag bar ut i det lite hemliga inlägget om c/o stockholm ... :) I love them! :)

  • Anna Krimskrams säger:
    2007-04-14 | 13:05:17
    Bloggadress: http://krimskrams.webblogg.se/

    Sett bilderna, du var så fin - och vilka skor...:)

  • Ida säger:
    2007-04-14 | 14:27:34

    Anna Krimskrams: Tack snälla!!! Skorna gillade att vara i centrum :)

Kommentera inlägget här: