At our best behavior

No more Modette som tidning

Kategori: Tidningar

Jaha. Efter nr 7 läggs tidningen ner. Jag är besviken. Har alla numren och skulle gärna läst fler. Jag kanske inte var superimpad av allt, men helheten av tidningen tilltalade och var något jag saknat.
Har läst lite missunsamma kommentarer här och var. "Vi gav den ett år", "Den var inte unik, bara rippad", "Som en blogg" osv osv. So what om det fanns spår av Nylon och Cover. Varför skulle det inte kunna finnas en sån tidning på svenska OCKSÅ? Och det var väl just att det var lite som en blogg i tidningsformat som var lite av grejen, jag gillade det. Dumma jävla brudar som bara vill ha tramstidningar! :(

KOMMENTARER:

  • agnes säger:
    2007-08-31 | 17:19:19

    hej! jag gillar verkligen din blogg! du är så himla snygg tjejen!
    jag tänkte bara höra, vart köer du alla dina snygga strumpbyxor?jag har t.ex letat efter ett åapr gula strumåbyxor hurlänge som helst!
    och dom som är från vogue? huroch vart köper du dom?

  • Ida säger:
    2007-08-31 | 18:21:49
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Agnes: Tack snälla för värmande ord!!! Åh men strumpbyxorna från Vogue kommer ju från min affär. :) Wardrobe Stockholm heter den och jag skriver och länkar ibland dit men känner att jag inte vill tjata... Vogues strumpbyxor med höstfärger anlände till butiken igår! Inga gula tyvärr men andra fina färger. I sinom tid kommer de att finnas att köpa via vår webshop www.wardrobestockholm.se om man inte har möjlighet att komma till butiken som ligger på söder i Stockholm. Ha en trevlig helg!

  • Emma säger:
    2007-08-31 | 23:27:14
    Bloggadress: http://lillaemma.webblogg.se/

    Ja! Jag blev jättebesviken när jag läste det idag.. Den tillförde verkligen ngt som saknas bland svenska modemagasin!

  • Angelicas Closet säger:
    2007-09-04 | 21:31:11
    Bloggadress: http://angelicca.blogg.se

    Modette var ingen tidning för mig..

  • Ida säger:
    2007-09-06 | 09:16:27
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Emma: Precis.
    Angelica: Men för mig... :)

Kommentera inlägget här: