At our best behavior

Tebaks

Kategori: Produkter

Tillbaka i stan igen.

Pryater öchötska så de bare röyjker omet. Skämt åsido. Men att prata med familj, släkt och vänner i Motala några dagar gör under med min dialekt som glömmer bort sina rötter och tar efter stockholmskan lite för mycket.

Bröllopet var mycket vackert och festen väldigt lyckad!

Det var min kusin som gifte sig. Så kul att få gå på fest med familjen. Min pappa och syster utlöser hysteriska skrattanfall hos både sig själva och alla runtomkring en vanlig tisdag runt middagsbordet. De två i kombination med, vad ska jag säga, minsta sagt starka, drinkar kan inte bli annat än en väldigt rolig kväll!

KOMMENTARER:

  • Minna säger:
    2007-08-19 | 15:26:21
    Bloggadress: http://www.minnert.blogspot.com

    eftersom jag inte har nån aning om hur ofta du kollar din shoppblogg-mail så akn jag ju skriva här att jag har mailat dig på den...

  • Ida säger:
    2007-08-19 | 15:40:41
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Minna: Jag kollar inte riktigt varje dag så det var bra att du påminde! Har svarat!

  • ninni säger:
    2007-08-20 | 13:47:37

    Vi hade verkligen så himla kul. synd om er som fick resa hem innan allt var slut. kram moder jord

  • Ida säger:
    2007-08-20 | 13:51:26

    Mamma: Man ska ju sluta när man är på topp... Det var ju ok, kändes som väldigt många timmar senare än vad det var när vi åkte. :) Men kul var det!

Kommentera inlägget här: