At our best behavior

<3

Kategori: Personligt

Jag har världens bästa kille. Idag bjöd han på Borstj med gott bröd till, tjockpannkaka och dessertvin.

Dessutom har han ägnat en timma vardera åt att älta två av våra kvinnliga kompisars killproblem, kommit med råd och synpunkter "ur ett manligt perpektiv", som de säger. Han som aldrig dejtat eller larvat om vem som ska ringa, efter hur många dagar. Han följde med mig hem en kväll för åtta år sen, och efter det har vi varit tillsammans.  "Ring honom", säger han bara. Men de verkar nöjda.

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2007-01-04 | 08:52:26

    kan bara hålla med. men jag har LL.

  • Ida säger:
    2007-01-04 | 12:45:23
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Ninni: LL är inte det sämsta :) Ge pappi en kram från mig!

  • Minna säger:
    2007-01-04 | 13:22:38
    Bloggadress: http://www.minnert.blogspot.com

    Hahah! Sån är kemisten också, han bara följde med hem och sen var vi ihop. När han frågade om mitt nummer sa jag: Men ringer du då?
    Han svarade: Ja, men va fan, det är klart annars skulle jag väl inte ta ditt nummer!
    Hahhaah. Sen ringde han samma dag!

  • Ida säger:
    2007-01-05 | 00:21:32

    Minna: Det är såna killar man vill ha! Lycko oss :)

Kommentera inlägget här: