At our best behavior

Bra och dåliga saker

Kategori: Allmänt

Bra

Malin och jag har kollat runt en massa på olika webshopsalternativ. Jag pratade med jättetrevlig snubbe idag och ställde typ tusen frågor, vilka jag fick bra svar på så nu har vi kanske bestämt oss. Tjoho!

Vänner på middag. (Tisdagsfika är ute, nu är det onsdagsindiskt som gäller). Spelade spel. Jag vann!

Dåligt

Eventuellt har vår dator kraschat idag. Det vore lite av en katastrof... Får väl veta imorgon, det hände efter kl 17 när världen stannar. Update: Den hade inte kraschat. Bara bråkade lite. Tur!!!

Har inte köpt biljetter till Regina Spektor. Nu är det uppbokat.

Pojkvän åker bort på söndag. Ska jobba på en långfilm i Norge, 9 veckor, bara två hemresor.

KOMMENTARER:

  • Minna säger:
    2007-01-25 | 09:15:00
    Bloggadress: http://www.minnert.blogspot.com

    Grattis till vinsten.

    O-grattis till bara två hemresor...

  • Mia säger:
    2007-01-26 | 11:51:30
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com

    Det där med balans i tillvaron... Jag hoppas de 9 v går snabbt, grattar till din vinst, till planerna och beklagar ev. datorhaveriet! tjipp

  • ninni säger:
    2007-01-26 | 14:21:59

    lugnt familjen T... kommer 2-4 feb.

  • Ida säger:
    2007-01-26 | 20:06:54
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Minna: Tack :)
    Mia: Nu känns det som övervikt på den postiviva sidan, och det är ju aldrig fel. Datorn började funka igen, som tur var!
    Mamma: Ja vad bra! Ska bli roligt!

Kommentera inlägget här: