At our best behavior

Intelligent?

Kategori: Personligt

Jag brukar inte göra så många tester. Men det här var lite skojigt. "Vilken typ av intelligens har du?

Your Dominant Intelligence is Interpersonal Intelligence


You shine in your ability to realate to and understand others. Good at seeing others' points of view, you get how people think and feel. You have an uncanny ability to sense true feelings, intentions, and motivations. A natural born leader, you are great at teaching and mediating conflict.
You would make a good counselor, salesperson, politician, or business person.

Har lätt för att sätta mig in i hur andra tänker och känner. Om två personer är oense vill jag gärna medla för att jag så väl förstår bådas synsätt. Men om jag är någon ledare eller bra på att lära ut vet jag inte riktigt. Salesperson och business person...då är jag väl på rätt spår alltså :)

KOMMENTARER:

  • Mia säger:
    2007-01-06 | 14:27:21
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com/

    Tjo tjejan!

    Tror du räddade mig i ett uttråkningsanfall - en stund i a f. Gjorde också testet. Tack:-)

  • Ida säger:
    2007-01-07 | 12:20:50

    Mia: Tur, uttråkningsanfall kan vara svåra grejer att deala med :)

  • Lina säger:
    2007-01-08 | 10:15:17
    Bloggadress: http://www.modeflickan.blogspot.com

    jag fick linguistic intelligens...

Kommentera inlägget här: