At our best behavior

Häromdagens val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

Idag är det söndag och vi är bara hemma och tofflar. Pojkvän fixar med blommorna, han röjer runt ute på balkongen (eller inte bara där förresten, det är jord i halva lägenheten...) Solrosor, murgröna och pelargoner blir det på balkongen i år. Han gör jättefint! Och så är det några inneväxter som planteras om. Av oss är det han som har de gröna fingrarna. Mina knapprar hellre på tangentbordet... :) Hemmatofflande innebär att dagens outfit består av mysbrallor, tofflor och collegejacka. Inte så hett. Men jag har missat att visa "häromdagens" val från garderoben... med kjolen jag var duktig och la upp förra söndagen.

23226-953T-shirt: Pojkväns som är inköpt i Laos (ja den är lite tajt för honom nu). Den är full med "handskrivna" textrader som "when I grow up I want to be a photografer" och "my father is a fireman".

Kjol: Det här är en specialare...Kjolen kommer från Nur Rock. Egentligen är den knälång och sitter mera på höften, då är den sådär. Men jag har lagt upp den till på-låret-kort och bär den högt i midjan med ett bälte. Voila! Exakt den svarta kjol jag saknat så länge. Hur klarade jag mig innan den här?? Jag gillar motvecken fram som gör att den blir lite intressantare än en vanlig slät kjol.

Tajts: Lackleggingsen. Behöver väl ingen närmare presentation vi det här laget.
Skor: Cremiga Converse.






Klicka på bilden så blir den större.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: