At our best behavior

Skäm bort dig lite (gratis)

Kategori: Tips

Pojkväns syster pluggar till Hudterapeut, på en KY-utbildning. Nu behöver hon någon att forma och färga ögonbryn samt färga fransar på. Jag var på manikyr och pedikyr för några veckor sedan (jag var "modell" som de säger om sina kunder eftersom de själva är elever) och det var så grymt! Men den här gången kan jag inte komma ifrån. Så jag släpper detta guldtillfälle att bli bortskämd gratis till nån av er! Det gäller på onsdag kl. 12.10 och ca tre timmar framåt. Skolan ligger nära Fridhemsplan.

Blir du sugen och är ledig? Maila mig på [email protected] så får du nummer till syrran, adress till skolan och allt sånt där.

Update: En plats bokad! Fick just sms att det finns möjlighet för minst en person till att få skämma bort sig.

KOMMENTARER:

  • Anne säger:
    2007-05-07 | 08:17:47
    Bloggadress: http://annesfood.blogspot.com

    Oj, vilken toppengrej! Tyvärr utomlands på onsdag, men någon får det säkert väldigt skönt. :)

Kommentera inlägget här: