At our best behavior

Slacker

Kategori: Personligt

Ja alltså, det här vad ju vad jag kunde göra...

Det är väldigt lätt att säga: "nej men jag är lite trött, och har risigt hår, jag åker hem och tittar på Bonde söker fru."  (Och bloggar i reklampauerna :) ) Helst när det visar sig att tillställningen nästan lider mot sitt slut vid den tid man själv kommer iväg från jobbet.

Men.

I måndags träffade jag min gamla klasskamrat från gymnasiet som planerat. Det var så sjukt trevligt att ses igen, även om vi var annorlunda nu än då så klickade vi fortfarande lika bra, vi hade liksom utvecklats i samma riktning men på var sitt håll :)

Och kvällen igår blev socialare än väntat. Inte bara Pojkvän kom hem. Även två vänner på besök i Stockholm kom på middag och övernattning.

Vi får väl se om jag är nåt socal imorgon...
Kommentera inlägget här: