At our best behavior

Nattugglan strikes again

Kategori: Personligt

Jag är helt hopplös. Hade tänkt att jag skulle lägga mig ganska tidigt idag. Men så blev jag sittande med Facebook (jag var ganska måttlig först men nu är jag ohjälpligt fast). Lagt till applicationen Cities I've visited (är det inte lite fånigt att lägga till städer i Sverige egentligen?) och kollat vänners vänners vänner. Nu är klockan efter halv två som vanligt. Tur att jag är ledig och bara ska jobba lite hemifrån imorgon.

03.25. Nu ska jag gå och lägga mig. Suttit och skrivit på en text om The Moustasche brothers, tre komiker i Burma.

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2007-10-02 | 12:32:28
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Så kan jag med vara frånsätt att jag inte har facebook, men bloggar och nedladdade serier kan verkligen hålla mig uppe om nätterna.

  • Smartasmia säger:
    2007-10-03 | 12:13:47
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com

    Ett försenat grattis till 2-åringen:-) och nattugglor kan vi vara tillsammans; kunde inte sova en blund efter 3 inatt...

  • ninni säger:
    2007-10-04 | 09:43:56

    tredje raka segern för fast marke igår. ett steg närmare gula kavajen. kram

Kommentera inlägget här: