At our best behavior

Slacker

Kategori: Personligt

Då var helgen slut. Den bjöd på en mycket trevlig inflyttningsfest i lördags, men för övrigt ganska mycket slappande. Skönt. Pojkvän åkte till Luleå i fredags morse, för att jobba på en kortfilm. Förfallet har redan börjat, fullt med allmänt stök i hallen, disk på köksbänken och alla tidningar kvar på köksbordet, sena nätter vid datorn och relativt slarvig mathållning... Jag är hopplös!

Meddelande till Pojkvän - Jag har iaf vattnat basilikan!

KOMMENTARER:

  • Smartasmia säger:
    2007-10-29 | 08:55:47
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com

    Hahaha...så det är lillfröken som står för den avdelningen hos er. Här är det tvärtom...för det mesta:-)

  • Ida säger:
    2007-10-30 | 00:55:08
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mia: Japp, det är verkligen bara jag som står för det. Jag tycker nog att det är ganska bra när han den ordentlige är hemma för då måste jag skärpa mig, och jag trivs egentligen bättre när det är fint och fräscht :)

Kommentera inlägget här: