At our best behavior

Start för visningsmaraton!

Kategori: Runway

Ah! Nu har jag tittat på (nästan) alla visningar för vår/sommar -08! Varefter jag bläddrat har jag sparat sånt jag gillat i en mapp, som till slut blivit stooor. Nu har jag delat upp den i olika kategorier. Så som:

- etno
- boxigt
- enkelt men snyggt
- ränder
- långa klänningar

osv i en oändlighet... :)

Så nu kan ett maraton med bilder från visningarna börja! Det är samlad inspiration snarare än en guide för nästa säsongs trender. Jag har bara utgått från min magkänsla "det här gillar jag!"

Men tjaa, i morgon kör vi, mycket nöje, eller nåt :)

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2007-10-11 | 09:26:54
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Vad härligt med maraton. Ser jag verkligen fram emot.

  • Ida säger:
    2007-10-12 | 16:32:26

    Johanna: Jag med! Det är ett perfekt att samla inspiration tycker jag!

Kommentera inlägget här: