At our best behavior

Partaj

Kategori: Personligt

Jag hade en supertrevlig lördagkväll. Började ganska stillsamt med glögg hos en vän. Sen åkte vi på fest hos vår kompis Musses kompis Josefins bästis Hasse. Tex-Mex-Lucia-fest eller så kan jag tänka mig att temat var. Där var det mera röj...

Många flaskor Tequila!  Intogs på traditionellt vis med salt och ctron eller lime. Eller med kaneldopppad apelsin. Citronerna var även inbjudande att jonglera med, Pojkvän jonglerar med en i handen och två på golvet... 


Senare på kvällen kom nån på att det var gott att först shota Tequilan och sen tugga på en skumtomte istället för en citronskiva...


Hasse bodde i en taklägenhet! Med öppen spis! Och jaccuzzi i vardagsrummet! Ganska ballt. Dock bjöd han inte på ostron som den här "hemma-fest-snubben-som-har-fester-där-halva-bloggstockholm-är" brukar göra.... Fast jag tycker inte om ostron.



 "Gunpowder" i kryddhyllan. Och färgat salt. :)



Jag och Musse.


Jag hittade kamerainställningen "färgaccent" som fint fotade den gröna limen. Men sen fattade jag inte hur "färgbyte" funkade så nybadade Kalles (Calles?) röda glitterarmband blev bara grått. Men han får vara med här ändå. Som bloggpynt.
Kommentera inlägget här: