At our best behavior

Frågestund?

Kategori: Personligt

Det är mycket frågestunder på bloggar nuförtiden. Jag blir helt fascinerad av fenomenet. Och 100 kommentarer på en kvart så det måste ropas stopp stopp slut för idag. Hur kan det finnas så mycket att fråga om?

Ni som tittar in här. Undrar ni över nåt? 

Man tror att man är personlig, öppen, i sin blogg, man lämnar ju ut en massa, men när jag tänker efter är det mycket jag aldrig skivit om.

Jag har skrivit om att jag var en bonnunge. Men jag vet inte om jag skrivit att jag gick på lantbruksgymnasium och tog diplomerad hästskötarexamen. Åren däremellan finns inte många rader om heller. Jag har skrivit om våra softa semesterresor i Europa. Men jag har inte skrivit om min första resa, 6 veckor i Indien, på minimal budget. Jag har skrivit att jag är lite av en toffel, hellre hemma än på partaj. Men inte om att jag även lever efter devisen "klart man ska prova, en gång iaf."

Jag har skrivit om, ja vad har jag skrivit om egentligen. Får kolla. Personligt-kategorin borde vara lämplig...

Alright. Började nerifrån. År 2005 var jag var helt klart mera personlig. Men samtidigt anonym och kallade mig Tilda. Inga svärmödrar eller mostrar läste. Och så skrev jag ganska roligt då och då. Snärtigt.

Kom till 2007 och kände att det nog var läggdags snart.


Tillbaka till idag. Ska vi ha lite frågestund här också?

Okej. Kanske skiter ni fullständigt i vad jag tycker och tänker och har haft för mig back in the days. Ni kanske bara tittar in här för att se vilken kofta jag haft på mig. Men nu ger jag er möjligheten iaf. Ta detta gyllene tillfälle att fråga om vad som helst. Högt och lågt. Hur ung var jag egentligen när jag träffade Pojkvän? Hur vad syra-trippen? (hade visst flyktigt hanterat detta i nåt inlägg om olagligheter som snurrade runt sfären då.) Vad kommer jag anamma för trender våren 09? Shoot!

KOMMENTARER:

  • Free Fashion Pia säger:
    2008-10-28 | 10:14:38
    Bloggadress: http://freefashionblogg.blogspot.com/

    Håller du på med hästar nåt nu? Vad har du haft för jobb innan Wardrobe?

  • sofie säger:
    2008-10-28 | 19:48:52
    Bloggadress: http://sofls.blogg.se/

    alltid kul att få fråga lite :) är det du sysslar med nu ditt drömjobb, eller har du andra drömmar? och så är jag faktiskt nyfiken på hur du o din kärlek träffades :)

  • Anna-Karin säger:
    2008-10-29 | 08:21:59
    Bloggadress: http://annakajsakarinbella.wordpress.com

    Jag undrar också vad du gjorde innan Wardrobe.

    Sen undrar jag massa grejer (är ju rätt ny här så jag vet inte om du sagt innan): vilken är din favoritbok?

    Var är du uppvuxen?

    När gammal var du när pojkvännen och du blev ihop? (finare sätt att fråga hur gammal du är..)

    Vem inspirerar dig? Vilka är dina bästa blogginspirationer?

    Vilken stad i världen är bäst tycker du?



    Några små enkla bara :)



    ps. jag har dig på rss så jag återkommer

Kommentera inlägget här: