At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben




Inspirerad av detta blev det här dagens val från garderoben en dag tidigare i veckan. Inte direkt samma men rutigt nertill och grön kofta var det jag tog fasta på.

T-shirt: Mads Nørgaard. Den här och maskros-bolls-t-shirtarna från Edun är de mest använda i min garderob. Gillar den verkligen!
Grön kofta: Zara
Smårutiga byxor: Thelin.
Trevarvs-bälte med nitar: Mads Nørgaard.
Vinröda skoletter: Opening ceremony
Armband: Rotade fram dem ur en låda hemma nu när nit-suget satte in. För jättemånga år sen använde jag dem hela tiden :)

Bild 1 är tagen med självutlösare och blixt. Bild 2 som vanligt i spegeln. Trodde det skulle bli bättre med blixt, men blev det verkligen det? Tror jag föredrar det vanliga i spegeln. Och så får hitta något högre att använda som stativ om jag ska använda självutlösaren.
Kommentera inlägget här: