At our best behavior

Prada

Kategori: Runway


Har för ovanlighetens skull valt att ha med plagg som representerar de olika delarna av kollektionen. Snarare än bara mina personlia favoriter som annars.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Metallic cotton... ser ju onekligen rätt ballt ut. Men min grej är nog ändå lite mer bärbart mode. Så jag låter Suzy Menkes sköta snacket. Och så kan ni kolla det omtalade fallet här.

Är det guldplaggen som blir den stora snackisen. Eller kommer alla som såg visningen bara minnas modellernas plågade miner då de försökte balansera i skor helt omöjliga att gå i?


That's hot-Karoline har satt samman dessa bilder som illusterar det hela ganska bra. Hade tänkt göra en egen bildserie men så såg jag hennes och varför göra något som redan är utfört klokrent?

KOMMENTARER:

  • sara säger:
    2008-09-26 | 09:36:59
    Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/

    stackars satar! vad förnedrande att ramla, speciellt flera gånger på raken!

Kommentera inlägget här: