At our best behavior

Dagmar s/s 2010 på "Burns"

Kategori: Mode

Såg Dagmars visning för vår/sommar 2010 igår. Vågar man egentligen skriva vad man tycker på riktigt som bloggare. Jag tycker alla bara skriver att allt är så bra hela tiden... Iaf. Den här visningen var faktiskt inte jättespännande. Finast var ett sidentyg (?) med lila leopardigt print och en blå/vit randig stickad kofta. Leggingsen med delvis transparenta delar var coola. En jacka med detaljrika ärmar påminner om min kavaj från Fasr som Designers Remix gjort en liknande som Gina Tricot har rippat... (Bilder överallt och bra film här.) Men helheten tilltalade inte mig personligen vid en första titt. Fast ibland kan ju intrycken ändra sig och kollektioner växa. Time will tell.



Liten film...



Kolla barbiedockan i fullskala som de tryckt ner front row!

Lydia Hearst var med på invigningen. Klippte bandet. Det tog 2 sekunder. (Värt!) Jag har nog aldrig sett en människa sitta stelare än henne. Inte ens drottning Silvia...

Annat kul. Att Berns omtalas som "Burns" på engelska. Det låter ju så fånigt. Kan aldrig vänja mig. :)
Kommentera inlägget här: