At our best behavior

Helgens aktiviteter

Kategori: Personligt

Innan jag intog varm choklad på Babylon besöktes alltså en Parkteaterföreställning. Anna Järvinen med vänner (Nicolai Dunger och Christopher Sander. Markus Krunegård skulle visst varit en av vännerna men han låg hemma med "en allergisk reaktion.")


I lördags var paret Krimskrams över på middag och häng. Mycket mycket trevligt! Vi drack "Key lime pie" - Vodka, likör 43 och lime. Gott!


Och i fredags tog vi det lugnt och var riktiga svennebananer. (Svenne maräng...?! Har hört att polisen använder det. :D)  Jag gjorde kebabpaj. (Där jag kommer ifrån sa vi kebabpaj, men en googling talar om att jag har rätt när jag tycker det borde heta Tacopaj istället. 923 träffar vs 164000...) Jag tycker hursom att det är så sjukt gott! Och så tittade vi på galet roliga Tropic Thunder. Se den! (Som sagt. Svenne banan hela dan!)

Kommentera inlägget här: