At our best behavior

Bud

Kategori: Allmänt

Jag är obsessed. Jag gör ingenting annat än kollar hur det går med budgivningen på mina klänningar på Tradera. Ingenting annat.

Jo. Lite. Idag har jag:
Ätit lunch med två aptrevliga tjejer. Och strosat lite i solen med den av dem som inte behövde hetsa tillbaka till jobbet. 
Bytt storlek på en kjol på Zara.
Lämnat in en trasig kjol på H&M som är klar från skräddaren på midsommarafton (!)
Hälsat på Johanna Vikman och tittat på hennes kollektion för vår/sommar 2010.

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2009-06-17 | 08:53:01

    GÅ UT

  • Ida säger:
    2009-06-17 | 15:40:46
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Ninni: Men herregud, ta det lugnt =D Jag lämnade hemmet före halv tolv och kom hem vid halv åtta. Men jag kan posta inlägg och kolla tradera i mobilen you know!

  • Anonym säger:
    2009-06-17 | 22:58:57

    Jobbigt liv?! Låter jäkligt nice!

  • Ida säger:
    2009-06-17 | 23:31:48
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Anonym: Jag har semester :)

Kommentera inlägget här: