At our best behavior

Perfekt brunch

Kategori: Val från garderoben

De senaste dagarna har jag packat upp, insett att jag inte riktigt får plats i min garderob fast den är så stor, fikat med Krimskrams-Anna, fredagsdrinkat samt telefonköat till bredbandsföretag och till slut bestämt mig för Com Hem bara för att inse att vi inte har nåt datauttag på vår Com hem-dosa, bara två andra. Men imorgon kommer en tekniker och kirrar det!

Abstinensen blev för svår dock. Så nu har jag fiffat lite med veckans bilder i min dator (med photoshop, utan internet) stoppat dem på ett USB-minne och satt i det i Pojkväns dator (utan photoshop, med trådlöst internet) och fulsurfar nu på nån grannes uppkoppling. :D

Idag var vi bjudna på brunch hos en vän som under sommarhalvåret hyr en stuga ute på Värmdö. Ceasarsallad, gott bröd, melon, brieost, pannkakor med bär och grädde och annat smask hade hon dukat upp som värsta buffén. Sol, trevliga människor och superfin utsikt bjöd hon på också.

Hon får fem poäng av fem möjliga!

Jag invigde mina Hasbeens i sommarvädret. Och bar dem till kjol och linne från Mads Norgaard, kofta från Thelin, och som sjal - en del av resultatet av Annas och min trikåtygspsykos häromveckan. :)
Kommentera inlägget här: