At our best behavior

Talet! Prins Daniels. Var det så himla fi...

Kategori: Från mobilen

Talet! Prins Daniels. Var det så himla fint som alla gett sken av överallt? Visst, det var fint, och ganska rörande. Men sååå? Jag blev mer imponerad av orden vår vän Rikard sa till sin Katja under vigseln förrförra lördagen, i ett växthus på Ekerö. Det kan ha påverkat att jag är lite känslig för tafflig engelska med svensk brytning... Jag hade verkligen förväntat mig bättre av en man som Daniel Westling! Istället skruvade jag mig generat framför svt play igårkväll... Nån mer?

KOMMENTARER:

  • Ylva säger:
    2010-06-25 | 20:30:52

    Jag som egentligen hade tänkt att strunta i hela grejen, satt framför tv:n (p.g.a. envis farmor och regnigt väder) och lipade när Daniel höll sitt tal (är iofs himla lättrörd). Men nu efteråt så blir det så hypat att det inte är kul längre, för mig var det ett fint ögonblick och nu är det nog. När det står "Så skrev Daniel sitt tal" (typ) blir det too much.

Kommentera inlägget här: