At our best behavior

Söndagen

Kategori: Personligt

Hoppas ni tyckte det var lite roligt att följa gårdagen, när mina närmaste vänner överraskade mig med en heldag möhippe-stylie. Jag tänker oftast att jag bloggar lite vad jag känner för, typish, men statistiken visar ju att det är ett gäng som läser, och det vore kul att veta om mina små mms-inlägg (inte bara från igår dårå) uppskattas eller om ni tittar in för de mera "arbetade inläggen". Tell me!

K hämtade mig alltså på utsatt tid kl 12.00, placerade mig i bilen och sa att nu får du allt blogga från den här dagen också! Vilken lycka va - att bli uppmanad och påmind att blogga! :D Efter att vi plockat vi upp två vänner inne i stan och åkte vi hem till vår kompis fantastiska hus på landet bortanför Arlanda. (Eller, efter över ett år av renovering är nu kök, badrum och tillfälligt sovrum klara och de är fantastiska! Man kan se att alltihop kommer bli som en inredningstidningsdröm med tiden. De är bara glada att de äntligen kunnat flytta in.)

Jag trodde att Mannen och jag skulle äta upp balkongfrukosten och sen gå på Fotografiska när jag fick sms:et... Men Fotografiska finns ju kvar med samma utställningar hela sommaren. Så jag blev väldigt glad över deras tilltag. (Och förvånad, jag hade visst lyckats förtränga att nåt liknande kunde hända.) Det var kalas att få hänga en hela dag med fina fina gänget. Supermysigt!!!


Och så såklart. Hur jag tolkade "Dagens outfit - klädd för skogen" måste ju spaltas upp också! Alltså:


Mannen, som visade sig vara förvarnad om surprisen, sa "skogen... ja alltså du behöver nog inte gummistövlar" så jag gick på bekvämt helt enkelt!

Kofta: Best Behavior
Linne: Thelin
Byxor: FAA (H&M's kollektion för Fashion against AIDS)
Skor: Converse
Halsband: Lindex

KOMMENTARER:

  • Ylva säger:
    2010-06-01 | 16:53:49

    Läser ofta men kommenterar sällan, tyvärr! Ska bli bättre! Tycker det är jättekul med blandningen, så keep up mms-bloggningen och de mer genomarbetade. Får man önska mer mat också?

    Men annars vill jag säga att jag verkligen gillar din blogg.

  • Ida säger:
    2010-06-01 | 20:08:00
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Ylva: Tack!!! Kul att höra! Du gjorde min kväll :) Och visst kan man få önska mera mat, det kan det mycket väl tänkas bli. När Mannen är hemma igen i höst (ska jobba mycket i Norge ända tills i augusti) så blir det säkert mera rolig mat, nu blir det oftast enkelt nr jag äter själv i veckorna :)

Kommentera inlägget här: