At our best behavior

Nytt i garderoben

Kategori: Nytt i garderoben

Måste ju visa mina fynd från måndagens utförsäljning på Showroom 88. Det drivs av trevliga Hanna som jag under Wardrobe-tiden hade kontakt med då hon var agent för bland annat Thelin och Sneaky Fox som vi sålde.


Från Blank. Lösa modeller går alltid hem!



Från Minimum. Jag fastnar alltid för pudrigt rosa i kombination med en grov dragkedja.



 
Från Thelin. Mönsterjunkien i mig kunde inte motstå!



Efter vi spenderat en massa tid hos Hanna promenerade vi i solen genom Östermalm. Kikade in på antikbutiker och barnbutiker. Jag fingrade lite på några finstickade randiga bodysuits i en av dem. Prislappen sade 549 kr och som Tradera-hooked så finns det inte på kartan att betala sådana summor. Men sen passerade vi en secondhand-butik. Och vad hängde där. Om inte en finstickad bodysuit. I ännu finare färger. Jag tror tom att det var samma märke. På den prislappen stod det 89 kr. Trevligt!

 
Dimgrönt och brunt. Det gillar man. :)

Kommentera inlägget här: