At our best behavior

2010 - i kvartalsrapporter

Kategori: Allmänt

2010 var året då jag blev vuxen! (Måste man väl säga, fast jag känner mig fortfarande inte så himla vuxen... :D) Jag gifte mig. Jag fick barn. Hela året egentligen handlade om barn.

Första kvartalet var jag gravid och längtade efter att det skulle bli på riktigt. Våga hoppas och få berätta. Började ändå tradera hem lite barnkläder :)


Andra kvartalet blev det lite verkligare, vi fick se bebisen på ultraljud, berättade för alla och såg magen sakta växa. Då funkade det fortfarande att jobba och jag hade kul där.


Tredje kvartalet var jag jättegravid! Sjukskriven, på halvtid, men tog den ekonomiska smällen och var hemma på heltid för att få må bra. Var lycklig.


Fjärde kvartalet hade vi en bebis! Underbaraste lilla Frank! Det största som hänt! Jag blev faktiskt lite tagen på sängen av hur starkt jag känner för honom!


Kommentera inlägget här: