At our best behavior

Nussefilten

Kategori: Mamma-livet

Frank har till slut valt en snuttetrasa! Eftersom han inte vill ha napp så tänkte vi att en nussefilt kunde vara grejen, nånting att finna trygghet i. Men det sa aldrig klick. Den söta lilla prylen i ljusblå plysch med en mus på var inte särskilt intressant. Den fina mjuka filten med bruna ränder och gröna harar från Polarn och pyret sågs bara som en filt. Men så hade jag på mig min tunna scarf med ormskinnsmönster en dag... Kärlek direkt! Han kunde verkligen inte sluta klappa på den! Nu är den hans!

KOMMENTARER:

  • Mli säger:
    2011-01-05 | 13:55:43

    Så sjukt. Jag fattar inte varför Frank är så lik mig. Men för 1/100 dels sekund såg det ut som jag låg där.. Jag ser mig själv i honom hela tiden?!

  • Ida säger:
    2011-01-05 | 16:26:39
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mli: Jag vet, han är superlik! Inte alltid, men ofta! Här verkligen! :D

Kommentera inlägget här: