At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben


Tröja: H&M Divided
Amninglinne: H&M Mama
Kjol: Monki
Leggings: Dagmar

Känner nästan lite hopp om vår! (Nån gång iallafall. Hade dock kofta på under jackan idag...) Det var klarblå himmel och sol, det kändes faktiskt lite vår i luften. Klart det fortsätter vara vinter och kommer mer snö, det fattar ju jag med, men det var ändå lite härligt! Åh, nu vet jag, det var gruset som gjorde det, allt grus som låg kvar på cykelbanorna!

Vi gjorde trevliga saker idag Frank och jag, först åkte vi till Judit Second Hand och inkasserade lite stålars, jag gillar butiker där man kan få pengar istället för att ge bort dem :D Sen var vi på sångstund på öppna förskolan. Massa bebisar. Det var spännande tyckte Frank, trevligt tyckte jag.


Kommentera inlägget här: