At our best behavior

Vill kasta datorn långt bort

Kategori: Allmänt

Exakt hur mycket ogillar man försäkringskassans hemsida och e-legitimationer?
Svar: Mycket! DET ÄR JU HELT OMÖJLIGT ATT LOGGA IN!!!


Men övrigt är allt bra. Jag har lite dåligt med bloggpepp just nu. Men jag får nog feeling snart igen! :)

Idag har jag varit föräldraledig för Mannen fick ett reklamjobb han inte ville tacka nej till. Frank och jag mötte upp Anna och Agnes på Moderna museet och tittade på "Turner, Monet och Twombly" (bra!),  käkade lunch, pratade barn, bloggar och urvuxna kläder och promenerade till söder för lite snabb shopping. Väldigt trevligt!



En för mig helt ny Monet. Den heter typ Raukarna vid ett eller annat i soligt väder eller liknande. Maffig!




Närbild på en av Twomblymålningarna. Mycket färg i kluddar, sådär så man vill stryka med fingret över upphöjningarna. Det gillar jag också.


Nu: mitt favvoprogram - Landet brunsås!

KOMMENTARER:

  • Minna säger:
    2011-10-26 | 19:00:39

    Jag kan inte använda e-leg för min webläsare är för modern. Det är så sjukt. Jag ha vanliga senasre modellen av firefox.

Kommentera inlägget här: