SÅLD Kjol från Vadum



Kjol i 100% silke med grov dragkedja och fina veck. Storlek 42. Färgen känns ju väldigt rätt den här hösten! (Jag får dock använda min gula från Nanso för den här kan jag inte ha längre.) Sorry för dålig bild, den ser ju både sned och skrynklig ut. Sned är den inte, men jag borde kanske strukit den... :)

Pris: 200 kr






SÅLD Blommig klänning


Härlig klänning som jag köpt second hand. Jag tycker att den är fantastiskt och letade fram den när jag såg Jil Sanders klänning nedan. Men den sitter inte bra på mig längre. Passar storlek 40-42 beroende på hur man vill ha den. (Jag har råkat bli en 44:a sen jag slutade amma men inte äta... :) ) 100% polyester.

Pris: 200 kr

Jil Sander AW 2011


Fin även med knytbandet som finns med.

 


SÅLD Klänning från Nanso


Superskön trikåklänning med "kortspels-mönster". Rund halsringning fram och v-ringning bak. Fickor i sidan. Storlek M. (Minns att jag velade länge mellan M och L, men kom fran till att M satt bäst, ca storlek 42.)

Pris: 350 kr



SÅLD Blus från Zara


Tunn djurmönstrad blus från Zara. Frill längs knäppning och resår i nederkant. Jag har klippt bort lappen så jag vet inte material, tror inte siden eftersom den är från Zara Basic, så polyester kanske? Storlek: XL (Men Zara-storlek, skulle säga 42.)

Pris: 100 kr



SÅLD Dagmars populära kjol "Judith"


Fin kjol i mullvadsfärgad sammet, 18% silke, 82% rayon. Storlek: 42. Då sitter den i midjan. Jag skulle säga att den passar även en strl 40. (Den har fått några prickar i tyget.)

Pris: 250 kr



SÅLD Blus från Stories by Rikkemai


Mönstrad blus i bomull. Kina-krage, (tror jag det kallas iaf) och liten volang fram. Resår i ärmslut. Storlek: 42

Pris: 100 kr



SÅLD Klänning från Oasis


Trikåklänning med fint mönster. Superskön! Klädda knappar på muddarna, avtagen i midjan med omlott över bysten och knyt bak. Storlek: märkt 14/40. Men passade mig, så funkar även som 42.

Pris: 200 kr



SÅLD Svart klänning från Thelin



Klänning med fina detaljer som volang i nederkant och virkade fickor. 100% viskos. Storlek: XL. (Passar 42.)

Pris: 250 kr


SÅLD Blus från Object


Tunn vit blus i bomull med virkade partier. Storlek L.

Pris: 100 kr




RSS 2.0