Grattis till vinnarna!

Vi vill säga ett stort grattis till vinnarna i vår klänningstävling i samarbete med Hotspot! Tack för alla fina, roliga och kreativa bidrag! Och tack till Karolina på Hotspot för ett roligt samarbete!

Vinnare av en klänning från Edun: Linnea Alvinzi

image111

Vinnare av skjortklänningen från Thelin: Linda K.
image113

"Överallt dessa fantastiska blommönster! Den ena klänningen sötare än den andra. Att möta vår och sommar i. Men inte för mig, för jag är tjock som en smock. Och när jag inte är det längre (om förhoppningsvis en vecka eller så, baby hallå) är jag ändå klänningslös. För med dessa blommiga kreationer kan man inte amma! Or so I thought. Tills jag såg andra priset i er tävling. Anar jag knäppning framtill? Hurra! Låt mig bli en fashionabel blommig ammande mamma!"

Vinnare av en klänning från Nümph: Malin Härdig
 

image112

"Finn ett fel!"

Veckans grej! vecka 12

image110

Våren hos: Vadumsrum

image254
Vårleveranserna från Wings by Vadumsrum börjar anlända. Idag kom bland annat "den perfekta byxdressen". Som ovan fast i mörkgrått. Vi fick även fina slinkiga klänningar i svart, silvergrått och guldglansigt. Tidigare har vi fått en superfin liten kofta, bland annat i en underbart snorgrön färg :) Vårkollektionen innehåller även randig trikå och en skitsnygg liten prasslig jacka.
Och som alltid har de gjort supersnygga kampanjbilder. Även lookbooken är finare än finast, i form av ett LP-cover!