At our best behavior

Returer och förmåner

Kategori: Jobb

Idag har vi gjort returer på sådant vi inte använde under plåtningen. Många påsar, det blev två vändor till stan. Och eftersom vi använde mindre än väntat fick jag välja 2 plagg. Det blev från Zara. Bytte bara till rätt storlek. Det är otroligt generöst, hon behöver ju inte alls göra så. Men hon är snäll. Ooh jag otroligt tacksam.
Kan vänja mig vid att ha det såhär. Det känns roligt att gå till jobbet. Har inte smält att det kan vara så stor skillnad beroende på vem man assar. Så jag kan undra varför jag stannade i 9 månader hos en tjej som var på dåligt humör alltsomoftast eftersom hon åt för dåligt och dessutom var snäsig mot mig helt i onödan. Det var inte bra för självförtroendet. Men nu kan jag börja tro på mig själv igen.

Lunch intogs på creme på nybrogatan. Deras mat är god. Idag kom vi dock dit 14.05 och de serverar bara sin lunch till 14 visst. Men en god varm macka med kyckling, chevre och pinjenötter blev det. Smaskigt. Satt ute i solen och åt. Najs!


Jag valde hur som helst ut:

- En liten kortärmad blus med knytband i halsen, cremevit med små prickar i tyget.
- En duvblå kofta i lång modell i "cashmereblend". Lite samma längd och tunna material som den här.  
Men utan fickor och så sitter knapparna i dubbla rader och började längre ner. Jättefin blå färg, skön och mysig.

KOMMENTARER:

  • emma säger:
    2005-09-08 | 21:07:06

    vart har du köpt din kofta? låter jättesnygg.

  • Tilda säger:
    2005-09-08 | 21:23:20

    På Zara. Finns även i snygg grön, lila, mörk senap och hallon.

Kommentera inlägget här: