At our best behavior

17,5

Kategori: Allmänt

Linda K läser att Silverfisken recenserar i bajshinkar, och länkar till Wikipedia som länkar hit. Till ett examensarbete om myter. Om bajsmannen.

Några personer där snackar (på filmsnuttar) om gångar under bajamajor där Bajsmannen går omkring. Som i ett avloppssystem. Hallå, vilken värld lever dom i? Jag har då aldrig sett någon annat än separata varianter. Mycket svamlande på människorna var det.  Men klart är väl iaf, och det är vad jag fått veta innan också, att Bajsmannen har långa blonderade dreads och lever ett vanligt liv i Göteborg till vardags.

Men självklart har jag också en story om bajsmannen.
En kompis har stött på honom. På hultsfredsfestivalen såklart. Titta vad jag har, sa han, och visade upp en död grävling som han bar runt i en Ica-kasse.

På tal om Hultsfred så vill jag vara sjutton och ett halvt och singel och åka på festivalen i sommar! Festivalupplevelsen blir maximal när man är sjutton och ett halvt och singel.

KOMMENTARER:

  • Minna säger:
    2006-04-28 | 16:12:14
    Bloggadress: http://www.minnert.blogspot.com

    Jag har en mycket otrevlig historia om en bajsman på Rhodos 1994.

  • Tilda säger:
    2006-04-28 | 17:06:49
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Minna: Berätta!!!

  • majsan säger:
    2006-04-28 | 21:29:46

    fasen, jag är sjutton och singel men jag har inte den minsta lust i världen att åka på hultsfred.
    jag vet inte varför, egentligen är det verkligen min grej, men jag vill inte. det känns surt.

  • Linda säger:
    2006-05-01 | 21:24:45
    Bloggadress: http://iabloggar.blogspot.com

    ha ha ha, mycket bajs blir det ;)

  • Anna St säger:
    2006-05-02 | 07:35:05

    Precis vid vårat tält, bodde en blond kille med dreads, på Roskildesetivalen -95. Han och en brunhårig kille hade smörjt in sig i bajs(?) och massor av solcreme (eller något annat gul/vitt fett), och bar på bajskorvar i händerna, som de ville att alla förbipasserande skulle titta på. Inte helt fräscht, men ganska så harmlöst...

  • Tilda säger:
    2006-05-02 | 12:14:48

    Anna St: Hahahaha. "ganska så harmlöst".. jo förvisso, men sjukt äckligt.

  • Anna St säger:
    2006-05-02 | 15:03:00

    Tror att man blir ganska så avtrubbad på en festival. (med eller utan alkohol)
    Men jag får känslan av att jag skulle tycka att det var bra mycket äckligare idag. Var bara 17,5 då (tro det eller ej)

  • Tilda säger:
    2006-05-03 | 12:39:38
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Anna St: Det tror jag att du har helt rätt i. Man accepterar lite mera av allt på festival. Haha. Roligt att du var 17,5.

Kommentera inlägget här: