At our best behavior

Såklart. Det är ju därför hon var så smal...

Kategori: Böcker

23226-455Just nu läser jag underbara "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gavalda. (Har köpt den till slut. ) Den är så fin!. Att den boken ligger i min väska gör att jag faktiskt ser fram emot tunnelbaneresor på en halvtimma. Kan verkligen rekommendera!!!

Vad jag skulle komma till var att nu vet jag ju varför Audrey Tautou är så smal, vilket har kommenterats lite överallt, och har kort hår.

De har ju just spelat in filmatiseringen av boken!

Audrey spelar Camille. En kvinna som är sjukligt mager och som rakar av sig sitt hår då hon inte orkar tvätta det i sin skruttiga ursäkt till dusch....







KOMMENTARER:

  • sorbonne säger:
    2006-07-01 | 18:32:58
    Bloggadress: http://sorbonne.blogg.se

    Man får hoppas att hon inte vänjer sig vid det och får komplex när hon sen måste gå upp i vikt..

  • Josefin säger:
    2006-07-03 | 08:49:27

    ja håller med om att hon verkar lite väl tunn. men att hon är korthårig älskar jag! hennes frisyr är klockren, hon är SÅ vacker! tycker jag iaf

  • Malin säger:
    2006-07-03 | 13:32:27

    Har precis läst boken, väldigt bra faktiskt.

  • Cicci säger:
    2006-07-05 | 13:31:00
    Bloggadress: http://ciccicicci.webblogg.se

    Ja hon är lite väl smal, men frisyren är riktigt fin!

  • Tilda säger:
    2006-07-05 | 13:48:09
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Sorbonne: Ja verkligen.
    Josefine: Jag gillar också hennes korta frisyr! Har själv kort hår...
    Malin: Jag har bara lite kvar nu. Vill inte att den ska ta slut...
    Cicci: Det är den!

  • Josefin säger:
    2006-07-05 | 14:49:49

    Ja jag också faktiskt :)! men nu börjar det bli dags å klippa sig igen, å ärligt talat är jag riktigt sugen på nåt liknande hennes...... har mest en lång svepandelugg nu som jag trivs kanon i, men har haft det alldeles för länge. får suga lite på karamellen några veckor till iaf.

  • Tilda säger:
    2006-07-06 | 14:24:12

    Josefin: Hennes frisyr är superfin! Klipp till! :)

  • Celi säger:
    2006-07-07 | 14:04:00
    Bloggadress: http://celicelia.blogspot.com

    Tack för boktipset, måste läsa! Framför allt måste jag läsa den innan filmen kommer till Sverige, eftersom många filmer är bra även om man läst boken, men det är sällan tvärtom!

  • Lisa säger:
    2006-08-19 | 12:00:57
    Bloggadress: http://minkusinmadagaskar.blogspot.com

    Ja, läser boken jag med. Tyckte den var lite seg
    i början, men nu är den helt underbar.
    Aha, det är alltså därför..Okej. Hoppas hon lägger på sig nåt kilo sen. Men tycker för övrigt att hon passar i kort hår.

  • Tilda säger:
    2006-08-19 | 20:04:35
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Celi: Ja faktiskt, inte många filmer förlorar på att man läst boken, men tvärtom...hu.

    Lisa: Jo lite småseg var den nog först, men sen vill man inte att den ska ta slut. Man får verkligen hoppas att hon äter upp sig till sin normala storlek sen.

  • ia säger:
    2006-11-26 | 22:56:16

    ohh! älskar boken, älskar audrey! det kan ju inte bli annat är fantaskist! :) (fast inga för höga förväntningar nu, vill inte bli besviken)

Kommentera inlägget här: