At our best behavior

Snyggaste visningen: Blank

Kategori: Runway


Blanks visning var riktigt snygg! Plaggen hade jag fingrat på redan när vi snackade med Hanna på Gallery, det kändes ovant, jag har nästan alltid bara tittat på plagg efter jag sett dem på en visning, inte tvärtom. Allt är väldigt snyggt! Skorna som det bloggats om är fantastiska. Men det var den svarta skon nedan som Blank och Hanna trodde mest på själva.


De är riktigt höga men väldigt bekväma. "Man går ner 10 kg med dem på" var Hannas kommentar och efter att ha provgått och provspeglat var jag beredd att hålla med och skrev upp mig på listan. Jag och Malin. 148 to go... :)

KOMMENTARER:

  • Amanda säger:
    2008-08-20 | 07:41:32
    Bloggadress: http://modette.com/amandagoulder

    sign me up for a pair! jag tycker också de är snygga, skulle vara coolt till mina kontorskläder, lite av en kontrast

Kommentera inlägget här: