At our best behavior

påse påse

Kategori: Allmänt

(Jo men man måste använda Minnas fras så ofta man bara kan, sån är regeln!)

image1191

Det var en hel del innehåll i påsarna från minglet, men på det stora hela så var det ganska mycket just påsar bara...  V-R påsen var proppfull. Men annars lite luftigare. Ni vet, ett papper... och nån liten grej.

Delade upp. Vänster till mig, höger till darling syster.

Behåller:
Skoputs, anteckningsbok, läppmojs, och så har jag glömt vad det är i den lilla tuben. Basigt lack, överlack och ett rött lack som jag snackade till mig, ska bli kul att prova, från Scratch nails resp. Wet n Wild. Schampo + balsam. Och en basig trikåkofta från Vero Moda, Sis, den var faktiskt i min storlek så jag behåller den. Glömde fota en guldkajal.

Mli, i din hög är det:
En bh som jag tror man klistrar fast... för klänningar där man vill ha bh men det inte funkar med bh-band... eller nåt, du kan säkert hitta nåt bra användningsområde för de där "kycklingfileérna" som vissa kallar't. :)
En gul blus med broderier från Rules by Mary. I M, kan vara något stor kanske?!
Tubklänning i apsnygg orange färg från American Apparel. Orange är mitt nya svarta. Eller kanske inte men det är snyggt! Också i M men det blir nog bra, ser sjukt liten ut, men stretchar förmodligen perfekt.
Halsband med svart hjärta.
Den rosa bollen är en volangig sjal från Haléns. Ett solklart fall för "Väggen"!
Lypsyl som går att hänga om halsen. Herregu'  va fiffigt va!
Tunn liten flip flop och några klisterpluttar i fotform? Ihop med dem kom nåt av lacken tror jag. Men det har ju jag snott. :)

Man fick en Resumé också som jag läste med behållning på vägen hem!

Nu har jag gjort precis det som sponsrarna av innehållet i påsarna vill att jag ska. Bloggat om deras grejer och visat bilder. Shit alltså. Vilken sell out!

Annars har jag tänkt på en sak. Det diskuteras om det är fel att ta emot saker för att man bloggar. Och skriva om dem. För man kan förlora trovärdighet. Eller så kan de som läser bli som lurade för att de inte vet att man fått grejerna. Men helloou, räkna ut det med lilltån för fän. (Alltså annars då rå, med goodies är det ju en smula uppenbart.) Spela roll känner jag (annars alltså), är det bra grejer så är det ju bra grejer. Dåliga skriver väl ingen nåt bra om, bara för att. Eller?

KOMMENTARER:

  • Dennis säger:
    2008-03-15 | 12:59:35
    Bloggadress: http://dennisklarin.blogg.se/

    Hej kusinen!
    Kul att du träffade John på bloggminglet! Kul att vara där i huvudtaget iförsig :) Hoppas ni hade det trevligt och att allt är bra med dig! Va tvungen att lägga in bilder på er i min blogg också, http://dennisklarin.blogg.se/

    Ta hand om dig.
    Kram Dennis.

  • Fredrik säger:
    2008-03-15 | 19:49:59
    Bloggadress: http://fredrikfredrik.webblogg.se

    fint

  • Ida säger:
    2008-03-16 | 13:49:52
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Dennis: Ciao! Ja det var superkul att träffa John och trevligt att vara där. Haha, ja herregud den där "fotografen" han lyckades verkligen få alla att se ut som sina sämsta jag... :) Ta hand om dig också!!! Kram.
    Fredrik: fint... fint? Lite substans i kommentarerna är ju aldrig fel...

  • Minna säger:
    2008-03-16 | 20:09:05
    Bloggadress: http://www.minnert.blogspot.com

    hahahah, "påse påse"... hahah!

  • Ida säger:
    2008-03-16 | 22:53:58
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Minna: Haha, det här är säkert tredje gången... har blivit en liten grej liksom :)

Kommentera inlägget här: