At our best behavior

Grejer jag inte hajar:

Kategori: Allmänt

När folk lämnar en kommentar som inte alls rör inlägget. Utan främst länkar till deras blogg. Tacky!

Hudfärgade strumpbyxor i fel hudton. Solarieorange-beige och dödgrå-beige är lika oförståeligt. På det stora hela tycker jag att hudfärgade strumpbyxor bara är fult och onödigt. Svarta, grå eller bruna är alltid snyggare!

Bloggare som tar på sig skor och jacka, hänger en väska över armen, fotar en dagens outfit och postar den tillsammans med orden: Idag ska jag bara vara hemma.

KOMMENTARER:

  • kajsa säger:
    2008-09-23 | 15:23:36
    Bloggadress: http://aenigma.blogg.se/

    hahaha. du har så rätt så rätt Ida!

    Men det värsta var att jag blev så nyfiken av själva grejen att bara skriva en sådan kommentar att jag var TVUNGEN att kolla in bloggen. Och jag bryr mig ju lika mycket om Kenza som jag bryr mig om Blondinbella så jag borde ju ha nöjt mig med att garva och ta bort kommentaren. Men ja ja. Det är verkligen ett märkligt beteende. Jag hajar det inte heller så att säga.

  • Ida säger:
    2008-09-23 | 15:32:54
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Kajsa: Erkänner Jag kollade också in hennes blogg... :)

Kommentera inlägget här: