At our best behavior

Val från garderoben i måndags

Kategori: Val från garderoben


Det här är lite ljug för jag hade svarta Converse på fötterna större del av dagen än vad jag hade skoletterna...  Planerar alltid att byta till fina skor när jag kommer till butiken, men det blir bara av ibland, och om det blir av så tröttnar jag oftast efter några timmar. Om inte för att det gör ont så för att jag blir irriterad på att det tar längre tid att springa bak på lagret och hämta saker.

Kofta och byxor från Thelin.
Linne från Hanky Panky
Skärp från Mads Nørgaard
Avklippta strumpbyxor från Vogue som sockar.
Gamla skoletterna från Vagabond
Och till det passade de silvriga pilotbågarna bäst, fast de syns ju knappt på bilden.

KOMMENTARER:

  • Mia säger:
    2008-09-25 | 10:15:45
    Bloggadress: http://miasvardag.wordpress.com

    Det är snyggt iaf...även om du byter till Converse. Skitsnyggt!! //Mia (fd MiTe)

  • Ida säger:
    2008-09-25 | 12:30:46
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mia: Tack! Jo det funkade ju faktiskt med converse också. Kändes kul att fota nåt annat för en gångs skull... :)

Kommentera inlägget här: