At our best behavior

Under solen, intet nytt?*

Kategori: Mode

Om resortkollektionerna är en försmak av efterföljande vår/sommar-kollektion så kan vi väl konstatera att sommar 2010 kommer att ha vissa likheter med sommar 2009...

Paljetter, dressade shorts, stora halsband (Eller tycker jag bara det för att man tittat på höstkollektioner senast? Var det stora armband nu kanske. Hmm, det är det ju inte ens några stora halsband på mina bilder här?! Eh... Många stora halsband har visats hursom.) haremsbyxor, nudefärger, påklädda skor med öppen tå (Är visst inte heller på bild...vafan...) djurprint, kavajer, byxdressar i olika former. osv...



Klart det är en massa nya tendenser också. Jag bara noterar det bekanta först. Jag ber att få återkomma med, iaktagelser av slash gissningar gällande, nya trender.

*Så jo, egentligen en massa nytt. Men den låter så rolig den där frasen tycker jag. :)
Kommentera inlägget här: