At our best behavior

Nytt i garderoben - reaedition. Massimo Dutti!

Kategori: Nytt i garderoben

Även Massimo Dutti hade öppet till 20 på annandagen. Kan säga att jag var ganska ensam där strax innan stängning. Fantastiskt att kunna reashoppa lugnt första readagen!


Eftersom min vita tröja med lite spets upptill från just Massimo Dutti använts så flitigt slog jag självklart till på den här saken i liknande modell! Skön lite halvloose passform och fina detaljer, som genom sin placering inte skaver någonstans som paljetter ofta kan göra annars.



Tvättat siden fram och trikå bak. Me likey!




Inte billig på något sätt men i mjukt och lent siden och fin färg. Kan inte bestämma om den ska få stanna eller inte... Blir den ett sånt där köp som känns fel när det väl är säsong?

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2010-01-19 | 09:30:00
    Bloggadress: http://sincerelyjohanna.blogspot.com/

    Lämnar kommentaren här istället för på rätt plats (med risk att du missar det annars).

    Efter att ha kollat igenom ditt (kläd)år 2009 vill jag säga 2 saker.

    1. Vilken underbar klädstil du har Ida. Jag blev helt tagen och full med inspiration.

    2. Saknar dig, det var så mysigt att glida in i "Garderoben" och säga hej med jämna mellanrum. Nu har jag inte sett dig på evigheter.

    Ha det bra. Kram Johanna

  • Ida säger:
    2010-01-19 | 23:37:47
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Johanna: Jag kollar oftast kommentarerna inne i själva bloggprogrammet för att sen svara på dem i bloggen, då ser man alla vilket är bra!

    1. Tack söta du. Superkul att kunna inspirera!

    2. Men detsamma. Jag saknar just det där att stammisar gled in på en pratstund då och då...

    Tack för din värmande kommentar!!! Kram och ha det bra du också!

Kommentera inlägget här: